onsdag 10. oktober 2012

NYHETER PÅ GANG

Alltid spennende med noe nytt til utemiljøet.
Min innskjermede kosekrok på en av våre terrasser har jeg nok skrevet om tidligere, men her noen bilder.
I dag har jeg hatt litt opprydning i kroken i strålende sol og hele 12 gr.
Jeg gleder meg helt vanvittig til at glassmesteren blir ferdig med ny skyvedør i glass.
Nå har jeg purret på han tre ganger og håper snart han er klar (grrrrr).


Ikke spesielt lekkert det her. Det er vel 3.gangen vi har fått sydd båtpresenning til denne kroken.
Vi må innskjerme for vinden fra sjøen, men nå er presenningen hengt opp med tau,strikk og binders
for siste gang får jeg håpe. Rommet er på ca 9 kvm og jeg synes det er kos å sitte der for avkobling
med masse lys og varme.


Litt fra opprydningen i dag.
De fleste blomstene er ryddet inn.


Men se:
Sommerblomster har jeg enda.


Snart takker de for seg for denne gang
og vi får bare glede oss til neste vår.



5 kommentarer:

  1. Det er jo veldig kjekt med en sånn krok hvor en kan sitte skjermet for vær og vind. Jeg har et hagetelt som jeg setter opp hver vår og tar det ned hver høst. det fungerer på samme måten. Det blir nok penere å se på når du får glass der! :-)

    SvarSlett
  2. Ååå det blir veldig fint...nesten som en vinterstue:)
    Håper du får det ordnet fort:)

    SvarSlett
  3. Et innglasset uterom er gull verdt. Presenning gjør nytten sin, men med glassdører blir det luksus :-)
    Flott blomstring hos deg ennå!

    SvarSlett
  4. Oi, det kommer til å bli kjempefint :) Å sommerblomster enda? Her har minusgradene regjert i lang tid allerede.
    Nyt dagene.

    SvarSlett
  5. Det er koselig å fortsatt ha en kosekrok ute! Jeg har også bevart lysthuset slik at vi kan bruke det utover høsten!

    Kos deg og ha en fin helg! Klem

    SvarSlett