fredag 14. desember 2012

FØRJUL HOS JENTA MI

Et bildedryss fra datterns førjul på Skøyen.
Første Jul i ny leilighet hos henne og kjærsten.
Klart det er moro med innkjøp til seg selv
uten innblanding fra mamma.
Samtidig ser jeg at mye av det jeg har
laget underveis fortsatt er tatt gått var på.
Godt hun setter pris på tradisjoner,synes jeg





Spennende med julekalender til kjærsten


I fjor var hun mest glad i sølv, men nå ser jeg at det har blitt
mer naturtoner.



Trollhassel er med her også.
Synes disse grenene er helt fantastisk å bruke til pynt.
Bildene til innlegget har hun tatt selv
så jeg har "juksa" litt denne gang.

Nå er klokka 05 og enda en natt uten særlig med søvn.
Kjenner at kroppen ikke er helt våken.
Det er 11 minus ute og barfrost hos oss.
Det er jo meldt så dårlig vær i helga,
så kjør forsiktig !!!

Ønsker dere en riktig så fin helg
med lys,varme og kjærlighet til hverandre.





5 kommentarer:

  1. Det er jo alltid spesielt å flytte for seg selv og feire sin første jul i ny leilighet/hus. En skaper seg jo sine egne tradisjoner, og det er alltid koselig med jul :-) Jeg sliter også med søvnproblemer, men i natt har jeg sover godt i motsetning til de fire foregående nettene. Ikke noe godt, nei. Håper du får deg litt søvn, og ha en god helg! Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Her var det masse flott julepynt. Hyggelig at datteren din tar med seg tradisjoner og ting videre.

    Ønsker deg en kjempe fin helg!

    SvarSlett
  3. Så koseleig med førjul hos din datter:)
    Nydelige ting hun pynter med:)
    Huff..høres ikke bra ut at du sover dårlig..ikke godt.
    Takk for hyggelig hilsen..og alle finertuppene er i behold:))
    God helg:))

    SvarSlett
  4. Så mykje flott julepynt. Koselig at det du har laga vert tatt vare på og brukt...ekstra kjekt det :))
    Trollhassel er virkelig flott å bruke i pyntinga. Det er så mange måtar ein kan bruke det på.
    Fine stemningsfulle bilder dotter di har tatt.

    Ha ein koselig kveld.

    SvarSlett
  5. Så koselige bilder med flotte juledekorasjoner, og hyggelig med førjulskos i nyeleiligheten til dattera di! Tradisjoner er viktig :)
    Søvn er veldig viktig, så jeg håper det ordner seg!

    SvarSlett