torsdag 10. mai 2012

RHODODENDRON



Jeg har 4 stk "Cunninghams White i mitt surjordsbed. Pleier hvert år å tilføre litt "topping" med Rhododendronjord og ett lag med bark. Gartneren synes det måtte være like greit med Weibulls rhododendrongjødsel i stedet for enda en sekk spesialjord. Flott synes nå jeg for disse jordsekkene er jo så tunge. Det har vært en umåtelig lang regnfull dag i dag. Passer så dårlig når beiseplanen for dagen var klar. Jeg skulle så gjerne kjøpt meg litt tålmodighet hvis det lot seg gjøre!


3 kommentarer:

  1. Hei flott bilde og takk for hyggelig kommentar:)
    Jeg brukte ikke makro linse, det var den linsen kameraet kom med da vi kjøpte det.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde av rhododendron! Takk for hyggelig kommentar hos meg :-)

    SvarSlett
  3. Denne var kjempe flott! Jeg hadde litt dilla på Rhododendron for noen år siden, men nå har jeg nesten ingen igjen! Snøen knekker dem, men den som er igjen er mørk rosa og veldig flott når den blomstrer!

    Ha en fin kveld. Klem

    SvarSlett