fredag 7. september 2012

GRATULERER...



Jeg ønsker å gi deg noen vakre sommerblomster på bursdagen din, kjære "lille"- store jenta mi.
Hvor disse 27 år har blitt av, er vanskelig å forstå, men glad er jeg fordi:
                        
                                                 DU ER OMSORGSFULL
                                                            -OMTENKSOM
                                                             -HJERTEVARM
                                                             -SMART
                                                             -SPORTY

Jeg stopper nå kjære, ellers kan hende det blir for store doser for deg.
Siden mamma går for "halv maskin" enda, blir det ingen 3-retters på dagen, men vi tar det igjen siden.
Ha en kos kveld med samboer`n  på Båtmesse i Kadettangen.


Det har blitt en liten hagevandring på meg i dag, men ser det er mye å ta tak i .
Bambusen, gresset og stormarikåpe vokser og trives. Floksen måtte jeg desverre grave opp p.g.a. snilene.


Villvinen, en liten avlegger fra min nabo-og hagevenninne har vokst seg allerede 2 meter høy og frodig på et par år (jippi). 


Restene fra krydderurter og salater er egentlig helt begredelig, men denne grønne og "flotte"bladpersillen er altfor besk til å spises. Har nok ikke vært nøye nok med innhøstingen.


På bakterrassen står gress, hosta og eføy og virkelig storkoser seg i 1,5meters høye krukker.


Mitt epletre viser sin pryd med innslag av  3meter høy klematis.



Håper at vi alle kan la gummistøvlene stå i fred for helgen og at heller været byr på sitt beste i vårt langstrakt land.
                                             GOD HELG TIL DERE ALLE DER UTE 
                                              OG TAKK FOR ALLE HYGGELIGE KOMMENTARER

6 kommentarer:

  1. Hei Marianne!
    Gratulerer så mye med frøkna. Det er alltid litt vemodig når ungene blir eldre!

    Håper formen er stigende slik at du kan nyte høsten i hagen din!

    Klem og god helg til deg! Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dattera :) Jeg kan ikke fatte at mine to er 22 og 16 år. Kos deg i hagen i ditt eget tempo, husk å ta vare på deg selv.
    Ønsker deg ei strålende helg, klem fra Tua.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen til datteren din. Jeg har ei frøken selv som blir 30 nå i høst. Utrolig hvor fort de årene har gått...
    Ha en fin helg! Klem

    SvarSlett
  4. Flott helsing og bukett....Gratulerer med dagen til lille-store jenta di.
    Same alder som min eldste :)
    Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  5. Gratulerer med datteren din! Men du har helt sikkert har stor betydning for alle godordene du kan beskrive henne med!

    SvarSlett
  6. Ja disse barna vokser fort...jeg
    har fem barnebarn som alle har vokst
    meg over hodet...tida flyr så fort!

    SvarSlett