fredag 19. april 2013

BORD PYNTES...


...for her blir det bursdag i morgen
Min kjære fyller år
og
klart det skal feires....


Han er superheldig (synes nå jeg)
nettopp fordi han er flere år
yngre enn meg 
Ok, bursdag blir det og
bordet dekkes mens jeg skriver
Limegrønt i ulike nyanser er en av mine favoritter 
og har faktisk vært det de fire siste årene.


Når jeg satte opp denne buketten ble jeg 
faktisk litt skuffet over Mester Grønn
-altfor mange blomster som har hengende blader
og brunskjær over seg
og
altfor liten tid hadde jeg når jeg handlet,dessverre.


HÅPET ER JO LYSE-GRØNT DERE
og
derfor tenker jeg at håpet må jo være at
hverdagen vil
fortsette i sitt "riktige spor"
også i årene fremover
for
oss alle


Mens hodet mitt samtidig tenker på
kakepynting og meny
for i morgen,
skal bordet også pyntes med blomsterhoder
fra mine vakre juleroser
"""
En riktig god helg 
ønskes dere alle fra meg!






4 kommentarer:

  1. Hei Marianne!
    Dette var virkelig fint. Det er så utrolig koselig å pynte bord. Grattis med din kjære!

    Kos dere masse! Klem

    SvarSlett
  2. Så flott det ble! Bursdagsbarnet er heldig som får et sånt flott bord dekket til seg!
    Kos deg i helgen :-)

    Klem Marit

    SvarSlett
  3. Kjempefint bod du har pyntet!...gratulerer til din mann:)
    Ønsker deg fine dager:))

    SvarSlett
  4. Did you hear there's a 12 word sentence you can tell your partner... that will trigger intense emotions of love and instinctual appeal to you buried within his heart?

    That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, look after and look after you with his entire heart...

    =====> 12 Words Will Trigger A Man's Desire Response

    This instinct is so built-in to a man's brain that it will make him try harder than before to take care of you.

    In fact, triggering this powerful instinct is absolutely mandatory to achieving the best ever relationship with your man that as soon as you send your man a "Secret Signal"...

    ...You'll instantly find him open his mind and heart for you in a way he never experienced before and he will distinguish you as the only woman in the universe who has ever truly attracted him.

    SvarSlett