torsdag 5. juli 2012

KVELDSSTEMNING

I går hadde vi en fantastisk dag og kveld her i Østfold. Når jeg eeendelig fikk lagt meg, var klokken passert 2 og jeg hadde fremdeles ikke lyst til å finne dyna. Gradestokken viste over 20 og vimpelen rørte seg ikke. Bare så fantastisk nydelig. Lysene ble tent i alle kriker og kroker og blomstene viste meg sin pryd. Det var så herlig og faktisk tror jeg det blir like fint utover kvelden og natten i dag (jeg må bare komme meg i seng litt tidligere). Håper også at flere av dere har dette været og muligheter til å nyte av det.
Jeg synes bildene taler for seg og ble tatt sent på terrassen i natt.






   
                                        GODE STUNDER ER TIL FOR Å NYTES!

2 kommentarer:

  1. Riktig idyllisk. God sommer!

    SvarSlett
  2. Så flott det er på terrassen din! Koselig med levende lys i sommernatta.

    SvarSlett