mandag 9. juli 2012

MIDT I SON, del II

Galleri Soon i Meierigården befinner seg midt i sentrum. Om jeg ikke har nevnt det, så går man igjennom sentrum på 10min, men pga alle de hyggelige pausene man kan ta, kan man like gjerne sette av noen timer og virkelig innstille seg på "full kos". Galleriet er verdt et besøk for kunstinteresserte. Her finnes mye flott i kunsthåndverk og billedkunst.



                                         JOSTHUSET:


Denne gamle smia er bevart fra 16-1700 tallet og tilhører i dag Son Kultursenter. 


Noen få skritt nedenfor ligger Son Havn, som er godt besøkt sommerstid. Som jeg nevnte regnet det så kraftig da vi var der, - derfor ikke så mange bilder fra havna, men noen fikk jeg tatt før regnet gjorde det umulig å fotografere.





Husk at alle mine bilder kan klikkes på for å få de større.
En hyggelig tur i nærmiljøet kan gjøre en ellers så regnfull sommer dag til noe langt koseligere enn å la seg friste til å sitte inne.

2 kommentarer:

  1. Sant det du sier til slutt. Det er lett å bli sittende inne når regnet stadig bøtter ned. Bedre å finne på noe morsomt :-)

    SvarSlett
  2. Dette ser ut til å være et flott sommersted!
    Koselige bilder!

    Nyt kvelden! Klem

    SvarSlett