onsdag 23. mai 2012

KVELDSKOS

Min yndlings-blomsterbutikk skal desverre legges ned. Jeg har kjøpt masse jernpotteholdere som jeg for engangs skyld har hengt på innsiden av terrassen. Da har vi jo alltid glede av de når vi er ute. Hagen i seg selv bør jo være glede nok for naboene mener jeg. Vi har grillet og kost oss ute i kveld i fantastisk temp. Nå er klokken snart 2400 og temp på 17 gr. Vi mennesker burde hatt så mye energi at vi kunne vært våkne alle disse vakre døgnene. Her et bilde fra kvelden:




Mitt epletre er stadig til beskuelse (SÅ LENGE DET VARER)- Det gjelder å nyte det hele i fulle drag ;)


1 kommentar:

  1. Hei!
    Høres ut til at dere har kost dere veldig. Nå gjelder det å nyte varmen, så får vi heller gjøre husarbeid og sove når regnet kommer!

    Flott med potter som henger på veranda'n. Lurer på om jeg får til det!

    Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett