lørdag 12. mai 2012

LITT AV HVERT ;0)

For en flott dag til ulike gjøremål i hagen. Håper mine erteblomster blir suksess etterhvert! Jeg skal ihvertfall ikke gi meg lett, nei! Som støttepinner har jeg brukt av hekken vår, Sibir Kornell. Kanskje de også skyter skudd til stiklinger? Trenger nemlig en tettere hekk.Nå er forøvrig en av bøkene om pil bestilt. Kunne svært gjerne tenke meg en liten "flettehage". Drømmer er vel alltid lov, håper jeg!


Ellers har mine urter flyttet ut i dag: Sitronmelisse, Gressløk, Selleripersille, Oregano og Ruccola. Kjøpte de som tidligere beskrevet på hagemessa. De har nok ikke likt seg spesielt godt inne-slappe som de er, men jeg skal ikke gi opp. Forøvrig, min hagevenn Spike har bare flyttet ut på dagtid :-)


Så har vi denne alltid så herlige, Mårbacka. Denne heter "Tant Hanna" og er fra Sørgårdens Pelargoner.


Riktig blomstrende lørdags kveld til alle!

3 kommentarer:

  1. Hei! Så fint at du har hatt en dag med sol. Jeg har også vært ute i dagen i dag. Jeg pleier også å bruke kvister av alle slag, når jeg skal lage klatrestativ til erteblomster! Dine ble veldig fine, og det blir spennende å se når erteblomstrene kommer!

    Nyt våren og kos deg i hagen. klem

    SvarSlett
  2. Flott å kunne bruke det en har for hånden:)..og erteblomster er et must hos meg...de er så vakre:)
    Koslig du kikket innom meg:))))
    Og jeg kommer snart igjen..til den koslig bloggen din:))
    Ønsker deg en fin ny uke:)

    SvarSlett
  3. hei Marianne.
    Takk for hyggelig hilsen inne hos meg :-) Jeg kjente ikke til bloggen din fra før, men nå har jeg lest igjennom innleggene dine og kommer til å følge deg fremover :-)
    Sibirkornell var jo både smart og dekorativ å bruke som støttepinner. De har jo veldig flotte kvister!

    Ha en riktig fin dag.

    SvarSlett