onsdag 30. mai 2012

PARGA, HELLAS

Fra en flott ferietur har jeg lyst til å presentere noen virkelig fargerrike og frodige blomster. Det er jo litt kaldt hjemme om dagen, derfor kan man jo både lengte og ønske seg. I tillegg er begge deler gratis! Tenk å hatt mulighet til så stor grad av frodighet. Tror jeg hadde gått fullstendig av skaftet ! Jeg hadde tilgang til litt blomsterinformasjon på svensk under turen,men for en utålmodig person ble dette mer enn litt vanskelig.
Den nederste vakre klokken er ihvertfall Engletrompet. Disse kan man få til hjemme ved å la de overvintre inne under gode forhold.



5 kommentarer:

  1. Å så nydelige blomster ,jeg har en engeltrompet med gule trompeter og den er ganske villig hvis den bare får stå inne om vinteren som du sier.

    Så fin og koselig blogg du har , Marit.

    SvarSlett
  2. Så flott!!..nydelige blomster:)..takk for din koslige kommentar..og kjempehyggelig at du kikker innom:))
    Nå håper vi varmen kommer igjen:))

    SvarSlett
  3. Kjempe fine blomster! Måtte sommervarmen komme tilbake snart!

    Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig kommentar - jeg er nå ferdigstudert for en god stund, deilig å kunne tenke på andre ting en studier!!!
    veldig fine blomster. Har desverre ingen sted å ha blomster om vinteren, så her går det i hardføre stauder og sommerblomster!
    Ha en fin dag
    Hagealven

    SvarSlett
  5. Jweg kom bare lige forbi.
    Smukke blomster.
    Vi har engetrompeter. Jeg glæder mig til de kommer med blomster.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god dag.

    SvarSlett