onsdag 14. november 2012

HAGEN I DAG

Tenk, 14.november og Stemorsblomster.
Hele 11 varme grader hos oss i dag,
så følelsen av at vi går mot Jul har ikke
kommet til meg enda.


Syrinen har også kommet med nye skudd og blader.


Bambusen er helt uberørt av naturens svingninger.


Jeg synes denne, min nye fuglemater var riktig så søt
der den hang i blomsterbutikken.
Den måtte bare rett og slett være med hjem
og spre litt hverdagsglede.

Min samboer har enda  ikke greid å ta fra meg gleden 
over innkjøpet til tross for at han mener
den er upraktisk:
-for lite tak
-den vil blåse bort hos oss
-ikke hull i bunnen osv.

Jeg skal selvfølgelig fylle på med litt annet godt til fuglene
og vente på det fornøyelig
ved at de kommer å forsyner seg
(før den blåser ned)




-OG DA ER DET BARE Å VENTE

7 kommentarer:

  1. Så herlig med stemorsblomstene <3 Ikke rart at disse er mine favoritter:) De holder det gående i det uendelige:) Fuglemateren var utrolig skjønn:) Forstår at den måtte bli med hjem:) Så koselig det blir å se på småfuglene spise fra den fine materen:) Ønsker deg en trivelig kveld. Klem fra Ellen

    SvarSlett
  2. Oj det var nesten vårlig hos deg.......
    Fuglemataren din er lekker....kjempefin er den. Skjønnar at den måtte vere med heim :))
    Ha ein fin Torsdag.

    SvarSlett
  3. Tenk om vi kunne hoppe over vinteren og gå direkte til våren igjen? Det hadde vært noe :)
    Nei, vi vil vel ha litt vinter også. Stemor er jo koselig samme hvilken årstid det er.
    Fuglemateren din var jammen fin. Der vil nok småfuglene kose seg!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  4. Er alltid koselig med vårtegn, selv om de kommer rett før jul. Fine stemødre:)
    Kos deg med den søte fuglemateren - håper den blir godt besøkt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Liker bloggen din, så legger meg til som følger:)

      Slett
  5. Deilig å se vårtegn! Stemorsblomster er nydelige.
    Og en skikkelig fin fuglemater!
    Vi har også begynt å mate fuglene igjen, og det er så moro å se hvor mange som kommer! Kan ikke så mange fuglenavn, men jeg har en bok....

    Bjørg

    SvarSlett
  6. Ja det er helt utrolig og se hagen sånn nå i november, så fin fuglmater du har.
    Fine bilder, god helg fra Marit.

    SvarSlett