tirsdag 19. februar 2013

X-FAKTOR GRØNT/SORT

Jeg har nok bommet litt på 
konkurransereglene og prøver meg igjen.
Det er ikke alltid det lønner seg å lese for fort
-godt at Anne holder orden på oss.

Er dere spente ?
Jeg har jo ikke akkurat det store utvalget i sorte  blomster,
men jeg velger den ene jeg har :
Tulipanen" Curly Sue"


Sentrum av tulipanen har en dyp vakker sort farge.
Den var generøs i blomstringen i sommer og gjorde
seg vakker  i sammen med
tulipanene "Nightrider "

Lykke til i konkurransen alle sammen!

svarte-gronne-blomster

8 kommentarer:

  1. Oi, så nydeleg den var!
    Trur eg må inn med litt fleire tulipanar i hagen min.....

    SvarSlett
  2. Den var lekker! Jeg har aldri sett akkurat den før.
    Ha en fin tirsdagskveld og lykke til i konkurransen!

    SvarSlett
  3. Den var nydelig! Jeg hadde bommet litt jeg også, og sånn går det når en ikke leser oppgaven grundig nok ;-)) Men det var en flott kandidat du fant til slutt likevel.
    Lykke til!

    SvarSlett
  4. Så nydelig din mørke rufsete tulipan var! Riktig en skjønnhet :)
    Lykke til!

    SvarSlett
  5. Vakker kandidat :) Masse lykke til.

    SvarSlett
  6. Flot tulipan i en smuk farve!
    ha en dejlig dag og lykke til!

    SvarSlett
  7. Kjempe flott tulipan. Ønsker deg lykke til!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  8. Åh, for en nydelig tulipan! Lykke til i konkurransen!

    SvarSlett