søndag 10. februar 2013

X-FAKTOR HOS ANNE PÅ MOSEPLASSEN

Etter en morgenrunde i mitt bildearkiv har jeg lyst
til å bidra i konkurransen med
Bondepeon
Denne er vel å regne som den klassiske nordiske peonen.
Den slår ut i full blomst i min hage fra midtsommer
og det jeg synes er ekstra stas er at den 
er arvet etter bestemor.
Den gir meg et godt minne på vandring i hagen
ved midtsommer.




Ønsker alle dere mammaer en ekstra
fin dag i dag.
Kanskje det blir kaffe og frokost på sengen?

X-faktor-blomsterutgaven-2013-rosa



11 kommentarer:

  1. Dette er en bestemorsblomst - gode minner og et fargefyrverkeri. En god deltaker i X-Faktor! Lykke til.

    SvarSlett
  2. Dette er en blomst som kaster lys i en hage. Virkelig fin!

    Lykke til i konkurransen! Klem

    SvarSlett
  3. Så nydelig gledespreder, vakkert bilde av en vakker blomst.
    God søndag fra Marit.

    SvarSlett
  4. Peoner ja, der har du sommerglede for meg :)
    Hyggelig at du er med på konkurranse

    SvarSlett
  5. Bondepeonen er en flott plante som aldri svikter! Flott farge! Jeg har den i hagen selv, og den har sikkert vært her siden slutten av 70-tallet :)
    Gratulerer med morsdagen til deg også!

    SvarSlett
  6. Så flott den er! Jeg har mange peoner, men ikke den. Ha en fin morsdag!
    Klem Marit

    SvarSlett
  7. den pionen gillar jag. Håller tummarna för dig
    Ha en fin söndag
    Kram Meta

    SvarSlett
  8. Så nydelig den er! Lykke til i konkurransen!

    SvarSlett
  9. Poener er jo noe av det vakreste jeg kan ha i hagen:)...din bondepeon er sååå vakker:))
    Lykke til:)

    SvarSlett
  10. Den var virkelig fortryllende. Så fyldig og vakker i fargen. Lykke til!

    SvarSlett
  11. Nydelig peon! Ekstra kjekt når den har en historie, en skikkelig bestemorplante altså.
    Lykke til!

    SvarSlett