lørdag 30. juni 2012

PELARGONIAER

Dagen i dag har vært viet til andre ting enn hage...det trengs. Det blåser og blåser eller regner. Nå har temp.faktisk steget til 20gr.nå kl 5, så vi skal vel ikke klage. Utendørskonsert i kveld med Ole Paus ved brygga gjør at man føler litt mer på sommern.
Har lyst til å vise tre av mine pelargoniaer som står i blomst nå.  Jeg tok de nylig inn pga vinden. De er litt strantete, men nydelige blomster.



Den hvite heter Rocky Mountain, den mørkeste rosa, Mona Lisa og den hvite har jeg faktisk mistet navnelappen på. Noen som vet kanskje?


Er superfan av og plante i gamle hermetikkbokser jeg kler med ulike servietter utifra fargene der jeg skal parkere de. Disse grønntonene er jeg veldig glad i, forresten.




                                            ØNSKER EN HYGGELIG LØRDAGSKVELD !

5 kommentarer:

  1. Flotte pelargoniaer! Blikkboksene dine var også fine :-)

    SvarSlett
  2. Kjempe flotte pelargoniar, så det er best å passe på dem. Vinden kan være hard nok for plantene.
    Jeg bruker også hermetikkboksen til både det ene og det andre!

    Ha en super lørdagskveld. Klem

    SvarSlett
  3. Nydelige pelargoner. Kjempegod ide ang blikkboksene, det skal "adopteres" :)) Kos deg på konsert!

    SvarSlett
  4. SKikkelig fine pelliser :) Og nydelige krukker du har de i også!

    SvarSlett
  5. Vackra bilder, härliga färger.

    SvarSlett