mandag 2. juli 2012

LYSDESIGN

Vår gode nabo er lysdesigner og lyssetter mye flott. For egen del har de laget seg to stk lyskasser på denne plattingen som jeg fikk forespørsel om å beplante. Visste at det var gress som var ønskelig, men ikke veldig enkelt å få tak i noe pent nå. Det ble en utfordring, for jeg ville jo ha peneste og største bambus for pengene. Vi tok turen over til Sverige (igjen) på lørdag og fikk ihvertfall mer enn en halvvissen kvast for pengene. Selvfølgelig kunne det vært plantet en stk til i forkant av lysene, men håper virkelig de vokser seg store og fine. Satser på at jeg senere kan vise dere hvordan det vil se ut på kveldstid.




4 kommentarer:

  1. Dette ble veldig stilig!

    Ha en flott mandagskveld. Klem

    SvarSlett
  2. Tøft! Jeg kan tenke meg det kommer til å se flott ut når bambusen lyses opp nedenfra!
    Ha en fortsatt fin uke
    Stein

    SvarSlett
  3. Wow, så spennende. Det blir sikkert kjempelekkert når det er mørk og lyset skinner på bambusen :))

    SvarSlett
  4. Så flott! Bambus er bare så herlig synes jeg,og så koselig med raslelyden i vinden..ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett