lørdag 20. oktober 2012

BLOGGREDIGERING

Tenkte det var på tide med litt redigering av bloggen.
Sommerblomster har  liksom gått ut på tiden nå,
slik at det høstlige passer bedre.

Dessuten har jeg vært dårlig til å oppdatere
min bloggliste, men har jo alltid funnet
dere på Hagebloggen-tross alt.





Godt å ha fått god hjelp med pc;n  til dette av samboer i dag,
men bare for å ha sagt det -
Bildene har jeg tatt selv
Mine høstdekorasjoner koser seg på terrassen kan det virke som.
Den lille tretrappen
kjøpte jeg på Hagemessa i år og
har sålangt vært brukt til riktig mye.
Den kommer til å følge meg gjennom alle årstider.
KOS DERE!






11 kommentarer:

  1. Det var noen flotte høstbilder, flotte motiver du har laget deg, artig med nypene, flotte farger.

    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Vakre høstkolasjer :) Nå får vi bare nyet de godene høsten har å by på som fine farger og lun innekos :) God helg!

    SvarSlett
  3. Flott høststemning hos deg! Jeg så du hadde skrevet på bloggen min om overvintring av primula. Jeg pleier å kjøpe mange av de som er i salg rett etter jul og setter de under lys i kjelleren. Bare ikke la de få for mye eller for lite vann så pleier det gå bra. Jeg får ca litt over halvparten til å leve til det blir vår igjen. God natt! :-)

    SvarSlett
  4. Så fin dekorasjon, denne lille trappehyllen likte jeg godt, smart ting. Ha en fin søndag

    SvarSlett
  5. Utrolig koselige og dekorative bilder.
    Noen ganger må man friske opp litt med
    andre ting...

    SvarSlett
  6. Hei!
    Dette likte jeg veldig godt, og det kan nok hende at jeg hermer litt etter deg ;) Takk for inspirasjon!

    Det er kjempe koselig å pynte ute om høsten!

    Ønsker deg en kjempe fin søndag! Klem

    SvarSlett
  7. Koslig høststemning på bildene dine.

    Ha en god dag!

    SvarSlett
  8. Så lekre høststileben du har laget, vakkert alt sammen.

    SvarSlett
  9. Tusen takk alle sammen for mange positive kommentarer. Håper snart å bli litt mer selvdreven på redigering osv. Har bare så ufattelig lite tålmodighet med pc. Alltid hyggelig å motta positive tilbakemeldinger fra dere. Klem fra Marianne

    SvarSlett
  10. Herlige høstglimt fra en koselig plass. :)

    SvarSlett