onsdag 24. oktober 2012

NY GLASSDØR


Endelig kom døra på plass til min terrasse-kosekrok i dag. Jeg ble så glad etter utallige purringer hvor jeg nesten trodde de hadde glemt meg. I dag dukket de opp med friskt mot og monteringsglede. Jeg ble fortalt at de har hatt utrolig mange forespørsler og montering av glassterrasser i år. Ja, det forstår jeg vel godt. Ingen
ønsker vel verken å blåse-eller regne bort.

YESSS:



Dette bilde ble tatt i en fei, da det enda var arbeid igjen, men jeg måtte blogge det i dag.
De har satt inn glassvinkler opp mot taket, men da gulvet har blitt noe skjevt (æsj), må de sette inn en glassvinkel til i morgen og korrigere litt. Veggen består av tre dører som kan skyves til venstre, høyre eller
midt på . Målene er 227*280 og prisen: ja den koster 20000 (altså er min brukskonto blitt rimelig skrapa).

Ser dere sommerblomsten min?


Utrolig at noe blomstrer enda,
men her  er det nå 5 gr.og
nattefrosten har vi ikke merket enda.

Nå skal jeg ut å kose meg på min 
glassveranda.




6 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny glassveranda! Ja, sånt er ikke billig, men helt sikkert verdt pengene. Kos deg!

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny utestue! Så flott det ble da! Kjekt med dyktige arbeidfolk når ting er litt skjeve, for de får det til likevel. Jeg syns ikke det er noe rart at mange velger utestue, etter å ha hatt to dårlige somre. Vi holder også på med å lage utestue, men vi mangler glassene, og nå blir det vel ikke før neste år! Drivhusglassene likeså :(
    Flott blomstring hos deg også! Vi har såvidt hatt frost, så her er det ingenting som blomstrer lenger, men jeg planlegger nå neste års blomsterprakt :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer!!..det ble kjempeflott..og så deilig å ha et slikt uterom:)
    Her blir det mye hygge:))

    SvarSlett
  4. Gratulerer med flott utestue :) Må være deilig å ha muligheten til å være ute selv om været krangler.
    Finfin torsdag til deg.

    SvarSlett
  5. Så flott ! Dette får mye glede igjen for :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med ny glassveranda. De dørene gav meg ide til åpningen som står igjen på "orangeriet" mitt. Herlig med et lunt sted å være og et sted som kan fungere som veksthus!

    SvarSlett